استفاده از اینستاگرام در کسبوکار و اهمیت آن در تقویت برند
آیا کسبوکار شما در شبکههای اجتماعی حضور دارد؟ آیا فکر میکنید استفاده از اینستاگرام در کسبوکار و حضور فعال در شبکههای اجتماعی، به افزایش فروش و تقویت برندتان کمک میکند؟ با این مطلب کوتاه در وباپراتور همراه باشید تا با هم دلایل اهمیت استفاده از اینستاگرام در کسبوکار را بررسی کنیم.
اینستاگرام؛ شبکه اجتماعی محبوب ایرانیها
اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در میان ایرانیان است که ۱۴ میلیون کاربر فعال در آن تصاویر و ویدئوهایشان را بارگذاری میکنند و محتواهای دیگران را برای یکدیگر به اشتراک میگذارند. این شبکه اجتماعی نهتنها در ایران، بلکه در سراسر دنیا در حال جذب مخاطبان است.
برای آشنایی با چگونگی تعیین یک استراتژی درست برای شبکه های اجتماعی، این مطلب را در وباپراتور بخونید.
دلایل استفاده از اینستاگرام در کسبوکار
با افزایش تعداد تلفنهای هوشمند و کاربران فعال در شبکههای اجتماعی، از جمله اینستاگرام، میتوان گفت گوشیهای هوشمند به بهترین گزینه برای بازاریابی تبدیل شدهاند. حالا بازاریابان به میلیونها نفر در هر نقطه از دنیا دسترسی دارند و دیگر نیازی به صرف هزینههای گزاف برای آگهیهای تلویزیونی و محیطی نیست.
بازاریابان برای تماس با مخاطبان خود به سراغ شبکههای اجتماعی پربازدید میروند، و اینستاگرام با پانصد میلیون عضو فعال، یکی از این شبکههای اجتماعی جذاب است. اما این شبکه اجتماعی چه ویژگیهایی دارد که آن را برای استفاده در کسبوکار مناسب ساخته است؟
اسلایدهای زیر را ورق بزنید تا با ده دلیل استفاده از اینستاگرام در کسبوکار آشنا شوید:
0 دیدگاه