قوانین جدید meta descriptions ، متا توضیحات در محتوا

منتشرشده توسط فرزین اعتماد در تاریخ

در اوایل ماه جاری، گوگل تایید کرد که توضیحات متا را در نتایج جستجو از ۱۶۰ کاراکتر به حداکثر ۳۲۰ کاراکتر اضافه کرده است.همچنین این موتور جستجو عنوان کرد اگرچه توضیحات متا می توانند طولانی تر باشند، اما “اصول نوشتن meta descriptions” تغییری نکرده است.

این موتور جستجو عنوان کرد که مبانی نوشتن متا توضیحات دیگر دستخوش تغییر نمیشود.

توضیحات متا (meta descriptions) چگونه کار میکند ؟

گوگل ممکن است تا ۳۲۰ کاراکتر از متن شما یا توضیحات متای شما را در نتایج جستجو نشان دهد. همچنین این امکان نیز وجود دارد که  اصلا متا توضیحات شما را نشان ندهد! یا اینکه فقط  قسمتی از متای توصیف شما را نشان دهد . بهرحال تصمیم گیری گوکل درباره اینکه چه چیزی یا چگونه descriptions صفحه شما را نشان دهد ، به محتوای صفحه شما ربط دارد.

نقش توضیحات متا (meta descriptions) در رتبه بندی محتوا

توضیحات متا هیچ نقشی در رتبه بندی موتورهای جستجو ندارند ، آنها فقط قسمتی از محتوای صفحه را به نمایش در می آورند و می توانند بر میزان کلیک شما از نتایج جستجوی Google تأثیر بگذارند.

 

 


فرزین اعتماد

درود من فرزین اعتماد هستم - متخصص سئو محتوا و سئو سایت / مدرس دوره های سئو و بازاریابی محتوا / +متخصص وبمسترتولز (کنسول گوگل) و گوگل آنالیتیک (سرتیفیکیت گوگل) / بخشی از مطالبی که قرار میدم دستخط خودمه و بخشی دیگه از سایت های بزرگ و معتبر سئو گرفته و ترجمه شده/ توی اینستاگرامم همیشه ریز نکات سئو و جدیدترین اخبار بهینه سازی رو قرار میدم. https://instagram.com/farzinetemad / باعث افتخاره که مهمانم هستید / ♥ وب اپراتور ♥

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.