نکات ضروری در ساخت محتوای خوب ;اصول ساخت محتوا
بازاریابی محتوا همانطور که از اسمش پیداست بر مبنا و اساس محتواست! و امروزه ساخت محتوای خوب بهترین شیوه ی بازاریابی محصوب میشود.
سوال : آیا مطلبی که میگذارید نه خواننده فقط خودتان را راضی نگه میدارد ؟
دنیای محتوا دنیای پیچیده ای نیست ! همیشه به عنوان یک محتوا نویس بعد از نوشتن هر مقاله سوالی از خودتان بپرسید که آیا خودتان از مقاله خودتان راضی هستید ؟! اگر اینطور است آن مطلب را به انتشار بگذار وگرنه مطلبت را جوری ویرایش کن تا بتواند خودت را راضی کند.
سوال : هدفت از مطلبی که میخواهی بنویسی چیست ؟
همیشه قبل از نوشتن یک مطلب ، هدفت رو از نوشتن مطلب مشخص کن ، اگر هدفتو از مطلب مشخص کنی میدونی چی میخوای و حس و درکتو خیلی بهتر میتونی به خواننده انتقال بدی!
سوال : آیا به مطلبی که میگذاری اعتماد و اعتقاد ۱۰۰% داری ؟
هیچ وقت مطلبی رو که بهش اعتقاد نداری به انتشار نذار ، ” وقتی خودت به مطلبی که نوشتی اعتقاد نداری چیجوری میخوای بقیه به اون مطلب اعتقاد داشته باشند ؟باید همواره مراقب چیزهایی که به اشتراک میگذاریم باشیم وگرنه هم مخاطب از ما بیزار میشود هم خودمان از کارمان !
یادتون باشه صرفا اگر تو مدت زمانی که انتظارش رو دارین از مطالبتون بازدهی خاصی نگرفتین ، مطالب شما مطالب بدی نیستند ! شاید یک جای کار ایراد داشت که نتوانست نیاز خواننده را برطرف کند که آن هم با به دست آوردن تجربیات جدید از بین خواهد رفت…
برای دیدن مطالب بیشتر در مورد ساخت محتوای خوب اینجا کلیک کنید .
0 دیدگاه